Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



sekali lagi aku ditinggalkan.
Friday 30 March 2012 | 17:44 | 0 comments

Assalamualaikum ..... sudah sekian lama aku tidak mengedit post aku di blog yang bersawang ni, and sekarang aku ada cerita untuk dikongsikan. Hati dan perasaan bukan mainan, cinta iu datang dngan sendiri bukan dengan paksaan. Sayang itu hadir bila cinta disemai dan .. jagalah cinta jangan diabaikan, sebelum perasaan itu hilangg. Saat aku menghadap skrin netbook aku ni, air mata mengalir dipipi aku. Betapa sebaknyer hati ini.Sayang yang aku berikan tidak dihargai.

najmi ..

farah tak pernah mengharap awak terima farah balikk. Tak pernah mengharap yang satu hari nanti awak akan datang melutut dan cakap " saya ingin mencintai awak sekali lagi ". farah tak pernah mengharap belas kasihan dari awak.farah tak pernah mengharap kasih sayang yang awak beri dulu, kekal sampai sekarang.setahun kita couple, terasa kjap sangat. Awak datang dan pergi .. tak cukup tempoh itu. Sayang yang awak beri dulu cukup buat farah . Senyuman, gelak tawa .. semua itu palsu. Janji yang najmi ucapkan dulu tak bermakna lagi buat farah . Lelaki ? memang macam tu .. if da bosan, cari perempuan lain. Susah nak jumpa lelaki yang betul-betul ikhlas sayangkan kita. Setan mana pun awak, laknat mana pun awak, kejam mana pun awak ..farah  tetap sayang awak. Nama awak abadi dalam hidup farahh. Hati awak bukan milik farah lagi, cinta awak bukan milik farah lagi. Maybe, dalam tempoh untuk lupakan awak susah. InsyaAllah,farah  boleh buat semua itu. Semakin diingat, semakin seksa hati ni. farah tak boleh bahagiakan awak, takpernah jadi yang terbaik untuk awak. Tak cantik macam perempuan yang dah curi hati awak dari farah. Untunggg lha dia, ada orang sayangg. Untungg lha dia, ada orang cintakan dia. farah lepaskan awak pergi dari hati farah, dari hidup farah . Walaupun susah, tapi farah terpaksa. If satu hari nnti farah hembuskan nafas terakhir, farah  nak awak ada sebelah farah, if orang tanamkan farah nanti, farah nak awak tengok mayat farah. And farah nak awak melawat kubur farah nanti :'( Ajal maut ditangan tuhan. farah mintak maaf if terlalu memaksa, if ada buad dosa dengan awak. Kebahagiann awak kebahagiaan saya. Terima kasih sebab datang dalam hidup farah, sebab dah bahagiakan farah, sebab pernah sayang and cinta farah. Hargailah mila najmi, awak untung dapad dia. Perfectt !  and available buad najmi. farah mengundur diri dari hidup awak. Assalamualaikum.