Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Blog Aku Dah Bersawang !
Saturday 10 March 2012 | 17:31 | 0 comments

Hi everyone ! dah berbulan-2 dah tak bukak and update blog nih*fuh fuh tiup semua habuk yang ada*lama dah tak update blog ? pergi mana ? okey saya tak pergi mana-2 pun. saya ada je dekat rumah. saya cuma pergi sekolah je lol. kenapa saya dah lama tak update blog ? sebab saya ni pemalas sikit orangnye. lagi satu saya taktaw nak update pasal apa huh. dulu saya rasa blog nih macam tak best lah blog nih, bosan lah blog nih and macam-2 lagi lah yang saya rasa ..


hari nih saya terajin pulak nak update blog. mungkin hari ni saya bosan kot*memang bosan pun*okey fikiran sentiasa berubah. saya taktau lagi nak buat apa sekarang. hanya mampu menaip untok blog je -,-.

alhamdulillah saya baru je habis exam. susah? tak payah cakap lah. memang susah teramat sangat. terutama sejarah, kemahiran hidup. memang tak boleh nak jawab sebab saya tak bace buku :D. tapi saya boleh jawab semua soalan sebab saya meniru budak sebelah saya*padahal semua subjek saya meniru*hehe.

cuti sminggu ? okey semua orang suka cuti tapi tak suka kalau ad HOMEWORK yang banyak. ikutkan cikgu saya tak bagi pun homework tu. tibe-2 bonda panggil berkumpul dekat dewan sebab nak bagi modul. memang semua tak suka. tahun lepas takde lah macam ni. cuti ni pun bonda ada buat klinik BI. memang aku mals nak pergi lah.hehehe :3