Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



boyfiee ='/
Friday 27 April 2012 | 08:20 | 0 comments
 hi everyone. ehem ehem. bismillahir rohmaanir rohim. kali ni jari ni rajin pulak nak update blog yang lame dah terbiar/ bersawang ni. malam ni saya nak update about Ex/ Bekas =)

semua orang penah couple, right? tapi kalau memang takde. *pity you* bosan kan takde boyfie. saya pon dah naik bosan sampai sekarang single mingle okeyy. saya dah 5 kali couple then putus. kadang tu bosan jugak kan lelaki yang same je ==' tapi saya setia yang satu okeyy. saya tak suka mainkan lelaki.

kalau sebut lelaki kan, memang tak cukup sorang perempuan lah kan? pantang break, cari yang lain, terus dapat kod. tak macam perempuan. susah kod nak terima laki lain. tapi lame-2 tu boleh lah terima sikit-2. perempuan memang susah nak terima lelaki lain kalau perempuan tu dah sayang gila-2 dekat lelaki tu. susah sangat-2.

                                                            Dear Najmi

siapa Najmi ni? okeyy dia Mohammad Najmi my boyfiee since 27/3/2011. even baru kenal setahun lebih tapi kami macam baru kenal seminggu. kenape? sebab saya memang seorang yang pemalu. saya tak tahu lah kenape. padahal kami dah kenal setahun lebih kod. haaa! saya tau kenape? sebab kami jarang jumpa. setahun 4 kali je kod.

takpe lah. tak kesah lah bape tahun pun saya kenal dengan die. die bukan milik saya lagi ='/ tapi saya tetap sayang awak Najmi. saya tau saya banyak sakitkan hati awak. saya mintak maaf awak. saya dah buat awak bosan dengan saya.

sekarang awak dah bahagia dengan orang lain ='/ saya jeles sangat-2. awak tak macam dulu. awak semakin terok. awak merokok, merempit. saya sedih tengok awak yang sekarang. saya tak sangka awak terok macam ni. takpe lah. janji saya just nak tengok awak heppy.

saya sakit hati, sedih bile tengok gambar awk, gambar die. macam nak sepak-2 je. bile saya gaduh dengan die, awak marah. saya benci lah awex awak yang sekarang. benci sangat-2. tibe pulak ade kawan die tak puas hati dengan saya. semua nak tau sape die?


                                                                         Mila

ni lah awek die yang sekarang. chomel ke? hahaha. lucu je kan muka die. *sorry awak. =D

ni pulak geng-2 die yang tak puas hati dengan saya. saya pun tak tau lah kenape, ape masalah dorang sampai nak masok campur hal orang kan?

                                                                             Ena 


                                                                       Safura


                                                                             Adila

muka bajek-2, kerek-2 je kan? hahaha. semua muka takleh blahh.

sebenarnye, saya nak type lagi pasal diaorang ni, tapi tak sempat sebab dah lewat malam. saya pun dah mengantok kod, dan saya rasa saya perlu stop dulu type, and sambung bila saya rajin datang balik dekat saya =) saya harap hubungan korang kekal sampai bile-2 =P thanks Najmi sebab awak yang terbaik bagi saya. Saya Sayang Awak tau Najmi <3 kbye >.<