Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



30 Sebab Saya sayang awak :')
Friday 9 November 2012 | 18:28 | 0 comments
Awak nak tahu kenape saya sayang awak ?
SAYA SAYANG AWAK (Mohammad Syawal )
L O D I N G ..



1. Awak ambil berat kat saya.
2. Awak seorang yang baik.
3. Awak selalu ada kat sisi saya.
4. Awak buat saya rasa selesa dengan cara awak .
5. Awak buat saya bahagiaa. :)
6. Awak cakap kat saya yang awak akan berusaha menjadi yang terbaik untuk saya.
7. Awak selalu hadir dalam setiap mimpi saya.
8. Awak mampu buat saya tersenyum dan tersengih - sengih sendirian.
9. Awak suka buat saya malu-malu.
10. Awak selalu ejek saya gemok.
11. Awak buat hidup saya tenang , aman dan damai .
12. Awak sudi dengar masalah saya.
13. Awak senyum , comel sangat.
14. Awak tak suka saya sedih-sedih.
15. Awak suka buli saya.
16. Awak pandai ambil hati saya .
17. Awak boleh terima saya seadanya. walaupun saya banyak kekurangan.
18.Awak selalu buat saya geram.
19Awak kadang-kadang tak nak mengalah ngan saya.
20. Awak selalu buat hari-hari saya yang sunyi, sepi dan sedih menjadi ceria balik.
21. Awak selalu bagi saya semangat untuk teruskan hidup saya.
22. Awak selalu nyanyi untuk saya.
23. Awak selalu cakap yang awak sayang saya sampai bila-bila.
24. Awak jadi diri awak sendiri bila awak dengan saya.
25. Awak jaga saya dengan baik .
26. Awak tak pernah berkasar kat saya dan layan saya dengan baik.
27. Awak seorang yang sempurna untuk saya.
28. Saya tak nak sayang orang lain, saya nak awak jugak !
29. Saya nak jadi milik awak, dan saya nak awak jadi milik saya ..
30. Saya nak awak jadi cinta terakhir saya ..
 Sebenarnya, saya sayang awak tanpa sebab tau. Rasa sayang saya terhadap awak hadir tanpa saya sedari. Saya nak awak tau, saya sayang awak ikhlas tau. Betol ! saya tak tipu. Saya harap awak pun sayang saya seperti mana saya sayang awak. LOVE YOU SYAWAL SKINNY :* <3