Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Cuti-Cuti Cameron Highlands シ
Tuesday 18 December 2012 | 19:16 | 0 comments
Assalammualaikum. Hai *Lambai tangan*Lama dah kot tak update blog. Berbulan-bulan dah. Bersawang dah blog aku ni haaa ! Kemas jap *fuh fuh* K siap. Pepagi ni mula nak nak mengarut. HAHA. Harini *19 Disember 2012* nak story sikit. Sikit je k. HAHA. Semalam, *18 Disember 2012* kami baru balik dari Cameron Highlands. K seronok gila. *melompat atas katil*. Tapi holiday ni bukan sekeluarga yang perli. Kakak aku dua orang kena tinggal. HAHAHA *gelak jahat*. Diaorang tak boleh ikot sebab serong dekat U Jengka, Sorang lagi metrik Kuantan. HAHAHA. Padan muka.

Ingatkan bila diaorang ikot, kereta boleh lah ada ruang sikit nak isi barang-barang. Last-last dapat tahu tok ikot sekali. Bukan tok je, BESTFRIEND FOREVER dia pun dia heret sekali. Memang mampat lah kereta. HAHAHA. Bytheway, diaorang best gila. Tok Jah memang kecoh gila. Aku tahhu dah  dia macam tuu. Mulut dok potpet-potpet dalam kereta. Sampai adik aku si Alif tu pun ajuk cakap dia. Aku pun sampai tak boleh tidur dalam kereta dengat dia potpet-potpet. Terbakar woi telinga aku. HAHAHA.

Bila dah dengat potpet-potpet tok Jah, sampai-sampai Cameron, terus pegi airpartment. Masuk-masuk airpartment kaki aku beku. Pijak mozek macam pijak ais je. Gila sejuk. Then terus kemas-kemas. Ma terus masak. Abah mengadu lapar. HAHAHA. Then pukul 3p.m kami keluar. Mula-mula pegi pasar malam. Ramai gila orang dekat situ. Pastu pergi tempat strawberry banyak-banyak. Aku pun dah lupa apa nama tempat tu. HAHAHA. K kami pun bergambar. Nak tengok ? K jap. Loading ...............






  


Kitaorang pegi sini je. Pastu balik. Rehat-rehat. Malam tu buat aktiviti sendiri. Tapi aku dengan dak-dak ni pegi tengok suasana dekat luar. Hoi ! Kau jangan tanya lah sejuk macam mana. Sejuk dia macam duduk dalam peti sejuk. Aku yang pakai baju sejuk tebal-tebal pun boleh beku. Memang sejuk gila. Dan lagi kami bergambar. Loading .........