Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Orang Yang Pernah Bahagia Kan Aku :'/
Thursday 20 December 2012 | 18:41 | 0 comments
Assalammualaikum awak :) Hai *Lambai tangan* K harini *21 Disember 2012* nak story pasal EX BOYFRIEND k. Now, EX aku semua nya ada 5 orang. Yang first EX BOYFIE aku Afnan. Dia baik, handsome, pandai jaga aku. Nak tahu aku couple dengan dia form berape ? Tak main lah form-form nii. HAHA. Aku couple dengan dia darjah 4. Darjak k. Aku senanya dah lama kot kenal dengan dia. Dari tadika lagi. One day, dalam kelas dia ada hantar surat dekat aku. Dia cakap dia suka aku. Aku baca sampai habis ayat yang dia bagi tu. Then dekat last ayat tu dia ada tulis (balas). HAHA. Start dari tu kami berbalas surat. Then dia mintak couple. Sampai suatu hari, kawan dia terjumpa surat-surat kitaorang tu bawah meja. Dia pegi bagi dekat cikgu kitaorang. Dan-dan masa tu masa Kemahiran Hidup a.k.a KH. Cikgu tu baca semua surat-surat tu. Nak tahu apa yang cikgu buat dekat kitaorang ? Takyah lah. Malu kot. HAHA. Lepas dari tu kami tak bertegur. Naik form 1, jumpa lagi dengan dia. Satu kelas pulak tuu. Haiyaa ! Dan perasaan dia dengan aku pun masih tak hilang. Naik form 2, aku dapat tahu dia couple dengan budak SMJ. K. Nak tahu sape Afnan ? K.

                                  

Ex boyfie aku yang kedua,
Hafiz. Aku couple dengan dia masa aku form 1. Dia ni budak jauh gila. Dia tinggal dekat Terengganu. Aku kenal dengan dia dalam handphone je. Start kenal, aku saja-saja kacau boyfie Atirah. Aku just nak kacau. Dan-dan pulak aku guna number aku sendiri. Then boyfie Atirah ni pegi bagi number aku dekat member dia. Si Hafiz ni mula lah kacau aku. Mula-mula memang aku tak faham apa yang dia cakap. Ganu dia pekat sangat. HAHA. Lama-lama aku faham lah sikit. Then dia mintak couple. K aku couple dengan dia mybe 6 bulan. Suatu hari Atirah nak balik Terengganu. Atirah ajak lah aku ikut dia balik sana sebab dia nak suruh aku jumpa dengan mamat ni. Seminggu kot duduk sana. Aku tak jumpa dia sangat. Time tu aku memang malu sangat-sangat. K stop ! Ni Hafiz.

                    

Yang ketiga Alan. Dia ni couple dengan aku sebab suara aku yang garau ni je. Aku couple dengan dia dalam masa yang sama aku couple dengan budak atas tu. K curang lah kan ? HAHA. Whatever. Tulah. Nak sangat couple dengan aku. Aku tak lama pun couple dengan Alan ni. Seminggu je. So, takda apa yang nak cerita panjang pasal di. K ni Alan.

                       

Yang keempat, Najmi. Dia yang paling lama aku couple. 11bulan 25hari. Aku kenal dengan dia sebab dia kacau aku. Bila aku tanya, dapat mana number ? Dia cakap dia main tekan je. K dia penipu. HAHA. Selama 11bulan 25hari tu, kitaorang jumpa 4 kali je. Dia duduk dekat Padang Piol sanggup datang Jerantut semata-mata nak jumpa aku. K serious aku sayang dia sangat sampai sekarang. Aku tak boleh lupa kenangan aku dengan dia. Terlalu lama sangat bagi aku. Dan yang paling penting, mak ayah aku dengan mak ayah dia kenal. Dulu mak dia dengan mak aku satu kerja. Ayah dia dengan ayah aku selalu jumpa dekat ladang tiap petang. Dia cakap, aku CINTA PERTAMA dia. Entah aku nak percaya ke tidak. Then satu malam tu, aku moody gila. Aku tak tahu kenapa aku tak sedap hati dengan dia. Dia selalu takda kredit msg aku. Dan aku selalu bagi kredit dekat dia. Last-last kawan aku cakap dia couple dengan budak form 1 sekolah dia. Lepas dari tu aku stress gila. Setahun menanggung sorang-sorang. Habis aku maki dia. K ni Najmi.