Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Masih terasa perit/sedih di dalam hati :'/
Saturday 6 April 2013 | 21:24 | 0 comments
Assalamualaikum (': Hai kawan. Harini farah sebenarnya takda mood nak update blog ni. Dah lama tak update punya pasal, terpaksa lah updae jugak. Bukang nak update blog ni. Kadang-kadang lupa password. Kadang-kadang buat hal.Macam-macam ah bila nak update blog ni. Alhamdulillah harini dapat jugak farah update blog. Ni pun tak tahu nak update pasal apa. Susah kan ? Hurmmm -,-

Harini nak story lah sikit. Kalau idea banyak, banyak lah story nya :) Tadi terbaca tweet cek, katanya nak pegi temerloh. Dalam fikiran aku mesti Hani ikot sama. Aku tweet cek, nak join pergi temerloh. Saje nak ikot sebab sumpah bosan gila duduk rumah. Dila cakap nak datang bua kerja kursus. Tapi batang hidung tak nampak lagi cacak depan rumah aku. Berbalik semua. Pastu aku msg Dila cakap nak pegi rumah dia. Tapi aku takut nak pegi sorang-sorang. Jadi aku nak ajak Hani. Tapi bila tanya dia ikot tak cek pegi temerloh, dia cakap dia ikot. Aku pun cakap lah nak ikot. Last-last cek cakap kereta penuh. Ok fine aku faham semua ni.

Sedih aku tak hilang lagi bila ditinggalkan oleh seorang kawan yang dulu pagi, petang, siang, malam bersama. Tapi sekarang, bila ajak main, keluar sesama, banyak alasan yang dia kasi. Woi ! Kau tak faham perasaan aku. One day, kau akan menyesal. Percaya lah. Kau bersenang-lenang lah sekarang. Kau sanngup tinggal aku. Aku redha dengan semua ni. Aku tahu ini ujian daripadaNya.

Kawan, aku tahu aku ni tak pandai berfesyen, takda nikon, takda barang makeup, tapi jangan pandang hina dekat aku. Bila aku cakap dengan kau, susah ke nak pandang muka aku, susah ke nak jawab soalan aku elok-elok ? Ye ! Aku tahu kau dah hot sekarang, Semua kenal kau. Tapi jangan disebabkan kau dah hot, kau malu berkawan dengan aku ? Kau sanggup tipu mak ayah kau. Kau pun kena sedar, pakaian, makeup, kamera semua tu hak orang. Bukan hak kita. Tapi kau dah lupa diri. Kau dah lupa siapa diri kau yang sebenar.

Tapi walau macam mana pun kau jauh berubah, kau lupa aku, aku tetap sayang kau. Aku tetap anggap kau macam adik aku. Tapi tolong lah jangan buat aku ni macam tak wujud. Makin kau lupa aku, makin aku tersa dengan kau. Bila aku terasa sikit, kau dah buat dosa dengan aku. Aku ni susah nak maafkan orang yang banyak sakitkan hati aku. Sangat susah. Kawan, aku harap kau cuba ubah diri kau. Kau renung lah sendiri. Aku sayang kau macam mana aku sayang ma abah aku. :'/